ساخت کتاب مبتنی بر گفت و شنود است.نویسنده با فرزند خیالیاش، احمد، دربارهٔ موضوعات علمی، اجتماعی، سیاسی و فلسفی گفتگو میکنند.
کتاب احمد یکی از اولین کتب تربیتی برای نوجوانان در زبان فارسی به حساب میآید.
طالبوف در
سفینهٔ طالبی کتاب احمد
دو هدف را دنبال میکند: ا
ول آشنا کردن جامعه با دانش و علوم جدید،
دوم نهادینه کردن نگاه انتقادی در جامعه و به ویژه در کودکان.
بر خلاف سنت قدیم آموزش که انتقاد و چون و چرا را برنمیتافت،
طالبوف در کتاب خود کوشید پرسشگری را تشویق کند و گفتگو با کودک را به عنوان تنها روش بهنجار رفتار با کودک آموزش دهد.
ساخت کتاب مبتنی بر گفت و شنود است.نویسنده با فرزند خیالیاش، احمد، دربارهٔ موضوعات علمی، اجتماعی، سیاسی و فلسفی گفتگو میکنند.
کتاب احمد یکی از اولین کتب تربیتی برای نوجوانان در زبان فارسی به حساب میآید.
طالبوف در
سفینهٔ طالبی کتاب احمد
دو هدف را دنبال میکند: ا
ول آشنا کردن جامعه با دانش و علوم جدید،
دوم نهادینه کردن نگاه انتقادی در جامعه و به ویژه در کودکان.
بر خلاف سنت قدیم آموزش که انتقاد و چون و چرا را برنمیتافت،
طالبوف در کتاب خود کوشید پرسشگری را تشویق کند و گفتگو با کودک را به عنوان تنها روش بهنجار رفتار با کودک آموزش دهد.
ساخت کتاب مبتنی بر گفت و شنود است.نویسنده با فرزند خیالیاش، احمد، دربارهٔ موضوعات علمی، اجتماعی، سیاسی و فلسفی گفتگو میکنند.
کتاب احمد یکی از اولین کتب تربیتی برای نوجوانان در زبان فارسی به حساب میآید.
طالبوف در
سفینهٔ طالبی کتاب احمد
دو هدف را دنبال میکند: ا
ول آشنا کردن جامعه با دانش و علوم جدید،
دوم نهادینه کردن نگاه انتقادی در جامعه و به ویژه در کودکان.
بر خلاف سنت قدیم آموزش که انتقاد و چون و چرا را برنمیتافت،
طالبوف در کتاب خود کوشید پرسشگری را تشویق کند و گفتگو با کودک را به عنوان تنها روش بهنجار رفتار با کودک آموزش دهد.